تحفّظ حقوق صارفین ایکٹ کے تعلق سے عوام میں بیداری پیدا کرنے کی ضرورت ضلع کلکٹر پرتھوی راج بی.پی۔

 


تحفّظ حقوق صارفین ایکٹ کے تعلق سے
 عوام میں بیداری پیدا کرنے کی ضرورت 
ضلع کلکٹر پرتھوی راج بی.پی۔

لاتور( محمد مسلم کبیر) صارفین کو"جاگو صارفین" کے نعرے کے مطابق کنزیومر پروٹیکشن ایکٹ کو سمجھنے کی ضرورت ہے۔حقوق صارفین ایکٹ سے صارفین کو انصاف ملنے میں مدد ملے گی۔ جہاں تک صارفین کے تحفظ کے قانون کا تعلق ہے تو اس قانون کے بارے میں بہت زیادہ عوامی بیداری  لانے اور لاعلمی کو دور کرنے کی ضرورت ہے۔۔ضلع کلکٹر پرتھوی راج بی  پی نے اپیل کی  کہ اس کے علاوہ میڈیا کو  بھی صارفین کے درمیان حقوق صارفین ایکٹ سے واقف کرانا چاہیے۔
قومی یوم صارفین کے موقع پر،  لاتور کلکٹریٹ کے ڈسٹرکٹ پلاننگ ہال میں صارفین اور تاجروں کا اعتماد پیدا کرنے اور بڑھانے کے لیے ایک اجلاس منعقد کیا گیا ضلع کنزیومر گریونس ریڈسل سیل کے صدر کملاکر کوٹھیکر، ضلع پریشد کے چیف ایگزیکٹیو آفیسر ابھینو گوئل، ضلع سپلائی آفیسر سداشیو پڈدونے، لاتور کنزیومر پنچایت کے صدر جگدیش بھراڈیا، ضلع کنزیومر فورم کے ممبر شری ۔  راٹھوڈکر، سینئر وکیل ایڈوکیٹ جوالکر، مختلف محکموں کے افسران، ملازمین، فیئر پرائز شاپس کے مالکان، گاہک، تاجر وغیرہ موجود تھے۔
 ضلع کلکٹر پرتھوی راج بی۔ پی۔  نے اس موقع پر  کہا کہ ہندوستان میں ہر سال 24 دسمبر کو قومی یوم صارف منایا جاتا ہے۔ کنزیومر رائٹس ایکٹ کو صدر جمہوریہ ہند نے 24 دسمبر 1986 کو منظور کیا تھا۔  تب سے 24 دسمبر کو قومی یوم صارف کے طور پر منایا جاتا ہے۔اس قانون کے لیے بہت سی تنظیموں اور کارکنوں کو کوششیں کرنی پڑیں۔کنزیومر پروٹیکشن ایکٹ کے مطابق، ہر ہندوستانی صارف کے چھ حقوق ہیں: تحفظ کا حق، معلومات کا حق، انتخاب کا حق، شکایت کرنے اور ازالے کا حق، اور تعلیم حقوق صارفین کا حق۔  صارف وہ شخص ہوتا ہے جو سامان یا خدمات خریدتا اور استعمال کرتا ہے۔ تحفظ حقوق صارفین میں فروخت کنندہ کے  جانب سے صارفین کے مالی اور نفسیاتی استحصال سے تحفظ ہے۔
افتتاحی بیان میں ضلع صارفین کی شکایات کے ازالے کے سیل کے صدر کملاکر کوٹھیکر نے کہا کہ ضلع میں 7 ہزار 139 شکایات میں سے 6 ہزار 520 شکایات کا تصفیہ ڈسٹرکٹ کنزیومر گریونس ریڈسل فورم، لاتور کے دفتر سے کیا گیا ہے۔  یومِ صارف ایک قانون ہے نہ صرف صارفین کے لیے، بلکہ ہم سب کے لیے۔  سروس کی غلطیوں کی اطلاع ڈسٹرکٹ کنزیومر گریونس ریڈسل فورم کو دی جا سکتی ہے۔ جدید کنزیومر پروٹیکشن ایکٹ 2019 کا گہرائی سے مطالعہ کیا جانا چاہیے اور دوسروں کو بھی اس قانون سے آگاہ کیا جانا چاہیے۔صارفین کو آگاہ ہونا چاہیے اور  تحفظ صارف قانون کا صحیح استعمال کرتے ہوئے فائدہ اٹھانا چاہیے۔ یہ سروس یک طرفہ نہیں ہے بلکہ دونوں فریقین کی بات سن کر انصاف کیا جاتا ہے۔
ضلع پریشد کے چیف ایگزیکٹیو آفیسر ابھینو گوئل نے کہا کہ کنزیومر پروٹیکشن ڈپارٹمنٹ صارفین کے لیے تیار ہے۔  جاگو گاہک، جیسا ک نعرہ ہے، اس میں گاہک کا مرکزی کردار ہے۔  اس کے لیے ہم سب کو باخبر رہنے کی ضرورت ہے۔
سینئر وکیل جوالکر نے سامعین کو اس قسم کی شکایات کے بارے میں بھی آگاہ کیا جو صارفین کنزیومر ریڈسل فورم میں کر سکتے ہیں۔  گاہک بادشاہ ہے۔اس کے ساتھ  کوئی غیر منصفانہ تجارتی طرز عمل نہیں ہونا چاہیے۔










Md.Muslim Kabir,
Latur Dist.Correspondent,
Urdu Media
9175978903/9890065959
alkabir786@gmail.com

टिप्पणी पोस्ट करा

0 टिप्पण्या